Cum se utilizează Taichi-ul

Cum se utilizează Taichi-ul

Taichi-ul este o artă marţială ca şi judo sau karate, care, în loc să se concentreze pe atac şi apărare, el încorporează tehnici de respiraţie şi mişcări controlate pentru a îmbunătăţi sănătatea. Datorită „blândeţii” sale, practic, oricine poate face Taichi. Trebuie doar de să înveţi câţiva paşi pentru a fi sigur că utilizezi Taichi-ul în mod eficient, pentru a obţine beneficii maxime.


Pasul 1

Decide exact ceea ce vrei să obţii prin practica Taichi-ului. Taichi este o artă marţială, dar este „blând” şi „concentrat”, care foloseşte o serie de mişcări controlate pentru a canaliza energia din corp. Te poate ajuta să te relaxezi, să îmbunătăţească flexibilitatea şi echilibrul, precum şi de a spori rezistenţa musculară. Trebuie să ştii scopul tău înainte de a putea utiliza în mod eficient Taichi.


Pasul 2

Pe baza scopurilor tale, pentru ce vei învăţa Taichi, decide dacă preferi să mergi în clase speciale sau vei învăţa la domiciliu. Există cluburi de sănătate şi centre de fitness care au clase care vizează un anumit scop. De exemplu, ar putea fi o clasă de Taichi care vizează persoanele în vârstă şi persoanele cu artrită. Dacă, însă, doreşti să-ţi dezvolţi şi masa musculară, trebuie să cauţi clase care combina Taichi-ul, cu antrenamente de formare tradiţionale. Aceste cursuri orientate te vor ajuta să foloseşti Taichi-ul în mod eficient pentru obiectivele tale specifice. Dacă eşti în căutarea unor informaţii de ansamblu, generale, ar fi posibil să preferi să începi cu un DVD în intimitatea, căldura şi liniştea casei tale. Indiferent ce cauţi, eu recomand cu căldură clasele de taichi, unde vei beneficia de experienţa unui antrenor – sifu – şi vei constata că vei învăţa mult mai repede decât singur.

 


Pasul 3

Practică Taichi-ul în mod consecvent. Poţi fi motivat atunci când vei începe antrenamentele, dar tot aşa de repede poţi pierde motivaţia şi ai putea fi tentat să sari peste antrenamente sau să nu mai faci rutina acasă. Nu poţi utiliza Taichi-ul în mod eficient dacă nu îl practici în mod regulat. Dacă lucrezi cu un DVD la domiciliu şi intri în pierdere de motivaţie, trecerea la o clasă de Taichi te poate ajuta. Pe de altă parte, dacă găseşti că este dificil să practici într-o clasă din cauza programul tău, ar putea fi mai eficientă varianta cu antrenamente acasă.


Pasul 4

Treci la un nivel mai înalt de antrenament numai atunci când eşti gata. Ca în orice altă artă marţială, şi în Taichi mişcările trebuie să fie învăţate şi practicate . Dacă faci acest lucru în mod constant, nivelul de îndemânare va creşte. Şi odată acest lucru întâmplat, vei trece la un nivel mai înalt de antrenament sau la cumpărarea de DVD-uri noi. Trebuie să-ţi păstrezi interesul şi să-ţi dezvolţi abilităţile la cel mai înalt nivel posibil, dacă vrei să utilizezi Taichi-ul în modul cel eficient.


Pasul 5

Modifică-ţi şi stilul de viaţă pentru a te bucura de beneficiile maxime oferite de Taichi. Potrivit fitness.com, Taichi-ul contribuie la îmbunătăţirea sănătăţii, dar acesta trebuie să fie parte a unui stil de viaţă sănătos, de ansamblu. Acesta ar trebui să fie combinat şi cu un program de fitness general, precum şi un regim alimentar sănătos şi cu odihnă suficientă.

Related Articles

GDPR

 

Datele personale pe care le „prelucrez” sunt, in principal datele tale de identificare, pe care le colectez direct de la tine, odata cu inregistrarea pe acest site si asta doar pentru a putea fi in contact cu tine si se intemeiaza intotdeauna pe consimtamantul tau exprimat odata cu inregistrarea.

Poti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale, poti oricand cere ca datele tale solicitate la inregistrare pe pagina mea sa fie sterse, le poti rectifica sau completa.

De asemenea, retine ca nu primesc si nu dau date unor terte parti, nu vand si nu cumpar date personale !